zaterdag 12 februari 2011

Zondag 6 februari: De vlieger op!

De eerste keer op Zaventem! Ik had het eigenlijk drukker verwacht…
Eerst ingecheckt en dan nog rustig iets gedronken.
Toen het tijd werd, moesten we afscheid nemen en langs de douane gaan. Alles verliep wel vlot, behalve voor Jessica en An (dit kun je denk ik best op Jessica haar blog eens lezen ;) )
Het was voor mij de eerste keer dat ik op het vliegtuig zat, maar ik heb geen problemen ondervonden.
We vlogen van Brussel naar Parijs (technische stop); naar Addis Ababa(Ethiopië – overstappen); naar Kilimanjaro (Tanzania – overstappen) en uiteindelijk naar Mombassa (Kenia – eindbestemming).
In totaal namen we dus 2 verschillende vliegtuigen en zijn we 4 keer opgestegen en geland.
Op het vliegtuig kregen we veel eten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten