woensdag 16 februari 2011

Maandag 14 februari: Eenzame valentijn

Vandaag mijn eerste volle dag in klas 5, leuke klasgroep.
Ik merk wel heel wat verschillen met Belgiƫ.
Ik zat me zo ook af te vragen: zonder agenda moeten de kinderen toch vaak vergeten wat ze allemaal hadden als huiswerk? Nog geen uur later kwam er iemand de klas binnen met... agenda's!!

Ons middagmaal was overheerlijk: witte kool met puree! Een speciale valentijnsmenu.
Voor valentijnsdag kreeg ik van enkele meisjes een zelfgemaakte 'bloemenspeld' (enkele bloemen, gecombineerd met blaadjes en samengeperst door een klein stokje dat ze op mijn blouse staken).
Heel mooi, maar na vijf stappen viel ze reeds op de grond, ik heb ze wel de hele dag bijgehouden.

Ons avondmaal was kip met worteltjes, de kip was wel wat vreemd...
Nadien nog even rust en dan ons bedje in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten