zaterdag 12 februari 2011

Vrijdag 11 februari: Observatiedag 3 in de school

Opnieuw vroeg op om naar school te gaan. Voor vandaag mochten we ons eigen schema opstellen om in de verschillende klassen te gaan kijken. We mogen tegen maandag nl. al een klas kiezen waar we onze stage zullen doen.
Volgende week zullen we wel enkel de lln. moeten begeleiden en natuurlijk veel met de leerkrachten praten.
Deze middag hebben we al eens geproefd van de rijst met bonen. Ik heb vooral rijst met bonensaus geproefd… super lekker!
Het laatste uur gingen we met de kinderen naar het strand, de meisjes vonden het superleuk om met zoveel juffen te zwemmen. We hebben ze leren drijven!
’s Avonds zijn we ergens gaan eten, ik wou de scampi’s proberen, maar aangezien ik die dag al bijna vol uitslag stond ’s morgen (waarschijnlijk voedselallergie), ben ik maar bij pizza gebleven.

2 opmerkingen:

  1. Hey marlies!

    Je hebt het daar precies al héél druk gehad!
    Ik hoop dat het daar een boeiende leerervaring wordt..
    Ik ben ook blij dat je al lekker hebt gegeten!

    psst! Ik wil wel foto's zien hé!

    Groetjes en hou je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Marliesje

    Ik lees dat het daar vrij goed meevalt. Ben blij dat alles naar je zin is. Ook ik ben wel heel benieuwd naar enkele fotootjes.Ben superblij dat we je belevenissen kunnen meevolgen want zo één berichtje per dag is wel weinig. Hopelijk werkt het internet volgende week beter zoadat je vanuit je huisje op internet kan. Ik lees dat de mensen van de organisatie daar heel goed voor jullie zorgen. Daar ben ik heel erg blij om. Leuk om te lezen dat jullie goed jullie 'vrouwtje' staan. Hou je daar goed. Hopelijk niet te veel last meer van je allergie... Ben benieuwd hoe het verder op school zal verlopen. Hou je goed en dikke knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen