zaterdag 12 februari 2011

Woensdag 9 februari: Eerste dagje vrij

Deze ochtend lekker uitgeslapen tot 9 uur, en even nadien was er een powercut.
We hebben gezellig samen ontbeten buiten en daarna opnieuw naar de winkel, maar dan wel om geld te laten omwisselen en nog wat kleine boodschappen.
Tijdens de middag de overschot van onze heerlijke spaghetti opgegeten.
Daarna een rustige wandeling langs het dorp, naar het strand. Het was er de perfecte dag voor.
Het is wel een hele ervaring… bijna iedereen zegt ‘jambo’ (goeiedag) en er zijn superveel mensen die vanalles willen verkopen. En als ze dan zeggen dat ze voor jou een goed prijsje willen maken en ze noemen het driedubbele van de prijs die je twee minuten daarvoor bij iemand anders te horen kreeg… dan weet je dat je toch wel goed moet opletten met de prijzen.
Ik heb wel een aantal kanga’s (een soort sjaal dat je als rok kan dragen) gekocht om les te geven en ook enkele souvenirs voor een goede prijs.
Vanavond kip met aardappelen en ui, wortel en ‘prinsessen’ gegeten; lekker!
Het weer is hier super, maar je verbrandt enorm snel. Blijkbaar heb ik mijn handen niet ingesmeerd, gevolg: nu zien ze rood. Maar ik heb er geen last van, dus morgen gewoon zien dat ik ze ook goed insmeer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten