zaterdag 12 februari 2011

Donderdag 10 februari: Observatiedag 2 in de school

Deze ochtend vroeg opgestaan om ons in de wasplaats te wassen. Doordat het water van ons huisje werd afgesloten wegens een gigantisch lek in ons tankje, konden we ons niet in de badkamer wassen en was het dus buiten in de wasplaats te doen.
Vandaag mochten we zeker onze boterhammetjes niet vergeten om naar school te gaan.
Om 7uur aanwezig, een gesprekje met mister James en dan naar de klas om de kindjes te begeleiden (alhoewel de echte les pas om 8u15 begon; ze noemen dit ‘prebs’ ofzo, de kindjes bereiden zich voor op de dag).
Onder de middag weer een handje toegestoken in de keuken. Ik had tijdens de observatie wel 2x PE (Practical exercice; een soort van turnles), maar dit was wel heel erg warm! Zo in de vlakke zon…
Ik ben denk ik wel niet echt verbrand vandaag, dus dat is wel goed. Ik begin denk ik wel al een mooi kleurtje te krijgen, en dit al na 4 dagen…
We kunnen ook al enkele woordjes Swahili, maar onze woordenschat mag zich nog enorm uitbreiden als we een volledige zin willen kunnen zeggen.
Deze avond hotdogs gegeten en nu nog even rustig werken voor school in de buiten-living.

1 opmerking:

  1. Dag liefje,
    Mama en ik hebben samen jouw blog doorbladert. Het is tof om het allemaal te lezen hoe je het daar stelt! Ooh, al een kleurtje na 4 dagen, wat ga dat geven als je terugkomt naar Belgiƫ, ben ik wel benieuwd naar :p ^^
    Geniet van je ervaring en wees voorzichtig!
    xx Hvj xx

    BeantwoordenVerwijderen