donderdag 6 januari 2011

Nog exact 1 maand!

Nog exact één maand te gaan voor vertrek!
Gisteren alle nodige vaccinaties gekregen, dus ik kan er tegenaan.

De potlodeninzameling en wafelverkoop bij Bond-Moyson begint goed op gang te komen.
Aan alle Bond-Moyson leden die dit lezen, hou jullie vooral niet in, bezorg die potloden en bestel die koekjes waarmee u de kinderen van Rainbow4Kids enorm kunt helpen!
Ik wil alvast iedereen bedanken die zijn steentje heeft bijgedragen en wie dit zal doen; dus bij deze: asante sana!!
Severine, voor jou speciaal ook asante sana, omdat jij je schouders onder het initiatief hebt geplaatst binnen Bond-Moyson en ook asante sana aan de grote bazen van Bond-Moyson om in te stemmen met dit initiatief!

Ook asante sana aan iedereen die mij steunt bij deze enorme uitdaging in mijn leven.
En asante sana aan al wie het project steunt op welke manier dan ook!

3 opmerkingen:

  1. KARIBU...WELKOM...Bedankt dat je voor ons project hebt gekozen. We hopen dat je mag naar huis gaan met een volle valies unieke levenservaringen!!!! Mama rainbow

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Marlies,
    ik vind het fijn om te horen dat je je horizonten verruimt. Ik hoop dat je de organisatie die je steunt veel kan vooruithelpen. Geniet van deze ervaring.
    Natalie D'haene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marlies,
    Succes op je stage, laat het een unieke ervaring zijn en verwen die arme bengeltjes daar maar eens goed! Vergeet je zonnecrème niet!

    Groetjes,
    Tante Marina en co

    BeantwoordenVerwijderen